2011?

Hmm.. 2011 låter fel...!
Ja tänkte berätta om de personerna som har betytt mycket för mig under 2010 !

Josefin Sjöö: Du räddar alltid mina år och betyder alltid lika mycket för mig! Vi är Bästa vänner och har varit i 5½ år! Ja älskar dig och kommer alltid göra !!! Du är anledningen till att ja andas !

Melanie Grunow: Vi var också bästa vänner innan 2010, och vår relation har stärkts och de kommer den fortsätta göra! Du är min Mellebelle, min sol som lyser upp mina dagar!! SKulle aldrig klara mig utan dig !! Jag älskar dig tusen varv runt månen och tillbaka!!

Emma Hedin: Min Arnie, vi var inte jätte nära vänner innan 2010 men vi var bra vänner men inte så nära, nu är du en av mina absoluta bästa vänner och vårt år har vart underbart tillsammans! Ja älskar dig extremt gumman och vi kommer hålla ihop länge !!

Julia Ridderdal: Från vaggan till graven snygging!! Barndomsvänner är vi och vi kommer hålla varandra i handen hela livet ut !! Vi har blivivt tightare  under detta år och de är ja glad över !! Ja kommer aldrig släppa dig ! Älskaar dig av hela  mitt hjärta !!

Theodor Penje: Du kom in i mitt liv i somras och då blev du som en bror för mig och vi umgicks jämt!!
Vi hamnade i trassel i höstas och bråkade en hel del men som du sa : Vi hör ihop! Och ja de gör vi, så vi löste de oh gick vidare ! Ja älskar dig min bror och kommer alltid att göra! Vi är som syskon, vi retas, bråkar och skojjar med varandra men vi älskar varandra mycket och kommer alltid att göra !!

Lina EngströM: Du är ju min syster och vi kommer varandra närmre varje gång vi ses och de kommer vi fortsätta att göra !! Ja älskar dig som min riktiga syster, och för mig är du de också !!!
Vi berättar allt för varandra och har hur kul som helst tillsammans !!

Jonathan Åman: Ja har lärt känna dig i år och du tog snabbt en plats i mitt hjärta, fast på ett litet annat sätt. Vi blev tillsammans den 25 september och de tog slut den 2 november. men ja släppte inte dig utan vi håller ihop fortfarande och nästa år är vårt !! Ja blev hopplöst förälskad i dig och du i mig och vi får se vad som händer nästa år men ja älskar dig MIN snygging!!

Sedan har vi fler folk som gjort mitt år till de bättre och vissa av de är : Elin Söderholm, Sofia Saarm, Simone Cato, Filip Jonsson, Amanda Steen, Olle Andersson, Gustav Säde, Tove Rolin, Axel Haglund, Adrian Fickler, Emma Ridderdal, Josefine Brindell,Henric Karlsson,Melker Forsell, Angelica Dolph och många flera !!

Tack för ett underbart år älsklingar !!! <333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0