dag 01- om mig

Jag heter Josefin Anna Karin Sjöö och är fyllda 15 år. Bor i täby med min familj som består av pappa Bertil, mamma Helene, Bror Jonathan, syster Johanna o sen min lilla kanin Malte ;). Jag älskar att sjunga och lever bland annat för det!! Älskar också att bara få vara mig själv!! nåt annat jag lever för är mina vänner, jag sätter alltid dem i första hand och försöker vara en sån bra vän jag bara kan!! den enda sport som intresserar mig är nog dans :) ÄLSKAR DET! fast tyvärr har jag slutat :( ähm...jag kan verka som en ganska stark person med bra självförtroende o självkänska, men tyvärr har jag inte det :/ men jag kämpar vidare och försöker!! jag e en extremt social person, dock inte med människor jag känner mig obekväm med ;) jag e en ganska känslig person, kan ta åt mig saker även fast jag inte vill det, och älskar att ge kärlek! :)
skolan jag går i heter Enhagen, täby friskola ;) och i vår ska jag börja söka till gymnasium så vi får väl se vart jag hamnar ;) tror inte det var så mkt mer om mig faktiskt... :P
puss // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0