dag 1- Om mig

Jag heter Louise Westin och fyller 15 år om en vecka.
Jag är en tjej som verkligen gillar att skratta och må bra. Jag har egentligen aldrig varit stark som person och har ofta ryckts med när de gäller grupptryck, men absolut inte idag! För typ 2 år sedan började jag bli stark och började säga nej och efter konfan i somras har jag verkligen hittat mig själv, nu är jag stark inom mig och ja har lärt mig att man inte ska gnälla ifall man inte gör något åt de.
Ifall mina vänner eller någon i min familj mår dåligt tar jag ofta på mig de och mår lika dåligt jag själv. Jag har aldrig varit tjejen som sitter tyst och själv i klassrummet utan jag är mer än av de som snackar och är social. Jag gillar att vara social och träffa nya människor, och ha kul helt enkelt.
Jag går sista året på Enhagsskolan i Täby och har ingen aning än vad jag ska söka för gymnasium. Jag är stabil i skolan, inte den bästa och absolut inte den sämsta, de går hyfsat.
Jag umgås mycket med mina vänner och familj, och jag bor både i Solna och i Täby kyrkby. Jag är intresserad av musik och de är lite de jag lever för.
hoppas ni är nöjda, ifall ni vill veta mer är de bara att fråga någonting!


// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0