Dag 11- mina syskon

Är nog igentligen på dag 13 eller något men har hoppat över de några dagar så vi kör därifrån vi var!

Jag har en riktig storebror som heter Joakim Westin och är 18 år, han är som en storebror helt enkelt: överbeskyddande, vimsig, social !  Han och jag har aldrig haft en sån relation så vi bråkar om saker utan de blir kanske något små tjafs ibland men de brukar lösa sig inom en timmma. Fast vi har inte heller haft en sån tight relation så vi berättar allt för varandra utan vår relation är någonstans mittemellan, vi har kul tillsammans och har samma dåliga humor oftast!
Han är min bror och de är klart han betyder allt för mig även hur dumma grejer han än kan göra eller hur taskig han än är!
Hittade ingen fin bild på honom som var passande så de blev den här från hans jobb på grönan!
För ungefär 2-3 är sedan fick ja 3 bonus systrar som i nuläget känns som mina egna systrar!!
Vi kan börja med den älsta:
Amanda Engström är 20år och är den älsta av mina  bonus syrror. Jag tycker hon är hel ball och hon har helt sin egen stil som ja verkligen beundrar! Just nu bor hon uppe i Mellansel och pluggar och har bott där i snart ett och ett halvt år. Vi har inte så bra kontakt som jag har med mina andra systrar men de är nog bara för att hon är äldre och bor borta, Men jag älskar henne!!!!

Josefine Engström: Är 18 år och den mellersta systern! Hon och jag har en bra kontakt och vi träffas varannan helg, Hon är jätte härlig och trevlig! Hon är verkligen som min riktiga syster! Jag älskar mitt svetto!!!!

Lina ENgström: Lina är 15 år och bor ockkså hos oss varannan helg och hon är verkligen som min riktiga syster !
Lina och jag är som två  tvillingar som delar samma intressen och är bästa vänner samtidigt! Vi berättar allt för varandra och har alltid roligt tilllsammans!! VI delar musik intresset och killarna såklart, men vi är totalt lika  fats inte på utsidan tyvär .. :/
Jag älskar henne som mitt riktiga syskon och hon är som de för mig också!! skulle inte klara mig utan hennne!!!! <3


Josefine och Amanda

Lina <3

// LOLLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0