dag 12-13

Dag 12- i min handväska

Jag brukar inte ha så mkt speciellt i min handväska. Jag brukar alltid ha med mig mitt smink och en liten nessesär med smycken och så har jag alltid en liten nessesär med parfym och handkräm. ää sen så har jag vell olika saker i väskan, ibland skolböcker, ibland kläder. De beror på vad ja ska göra just den dagen. Juste, ja glömde en grej, min plånbok är alltid med mig i väskan!

Dag13- den här veckan

Den här veckan har varit alltifrån hemsk till toppen, vi har haft skolavslutning, ja har fyllt år, ja har haft magsjukan, ja har sjungt i kyrkan. Men den har mest varit bra faktiskt!!
Vi firade min födelsedag 3 dagar i rad och de var hur kul som helst men ja är ganska glad att de är över :)
Vet inte riktigt vad ja ska skriva om den här veckan förutom att den har vart fylld med överraskningar !!


// Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0