Dag 2 - Min första kärlek

Jag tycker de här är jätte svårt men vi får se hur de går ..
Jag har vart kär förut men då var de inte riktigt på riktigt, eller jag trodde väl de då men så var de inte, för första gången jag var helt förälskad var inte länge sen utan bara för nån månad sen i min dåvarande pojkvän Jonathan.
Jag hörde massor om honom av en av mina vänner och då skrev jag till honom på facebook, och de är både han och jag väldigt glada för idag. Vår relation utvecklades väldigt mycket på facebook och på telefon, sedan när vi träffades var de kärlek vid första ögonkastet. Jag kommer ihåg den första gången vi träffades, de var otroligt! Jag var så glad!
Vi blev tillsammans den 25 september 2010 och de var en underbar månad som vi hade tillsammans. Han gjorde mig verkligen glad och de gör han även idag. Jag var totalt förälskad i honom och saknade honom så fort jag gick en meter ifrån honom! Vi bor ganska långt ifrån varandra och de påverkade såklart vårt förhållande men vi klarade de ganska bra faktiskt!
Men allting har ett slut och tyvärr hade vi också de.. Vi var tillsammans i en månad och 8 dagar och de var en av de mest underbara tiderna i mitt liv!
Vi är fortfarande vänner och pratar varje dag nästan och han betyder fortfarande väldigt mycket för mig!


// Lollo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0