dag 3- mina föräldrar

Jag tänkte börja med min mamma, hon är en helt underbar mamma som jag verkligen älskar! Hon har humor, vet hur ungdomar fungerar, lyssnar och förstår för hon har själv varit ungdom! Hon är lite som en av mina bästa vänner för vi pratar om det mesta! Jag älskar henne och är hur glad som helst att just hon är min mamma!
Sen har vi min underbara pappa också, dock lite knäpp ;) haha, så där ser man vart jag har fått det ifrån! Han pratar jag dock inte lika mycket med om såna saker, men kom igen han e kille ;) men honom älskar jag också extremt mycket och är hur glad som helst att han är min pappa!!
både min pappa och mamma har gett mig så mycket kärlek och glädje i mitt liv! och jag vet inte vad jag skulle göra om någon av dem försvann!!!!! vill inte ens tänka på det...

Kommentarer
Postat av: Axel Hildenborg

sv; ååh, tack så mycket! :D

2010-12-10 @ 18:31:55
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0