Dag 3 - Mina föräldrar

Min mamma heter Karin och är en glad person som är absolut en av mina bästa vänner ! Jag har alltid varit "mammas flicka" och vi är väldigt lika både på insidan och utsidan. Hon får mig att känna mig trygg och hon gör mig glad. Våran relation är jätte bra och jag kan prata med mamma om nästan allting som finns!

Min pappa heter Micke(Michael)  och är en bra pappa! Vi är inte jätte lika på utsidan eller insidan faktiskt de ända jag har "ärvt" från honom är mitt hår, de är tjockt och choklad brunt.  Våra intressen är inte heller speciellt lika föutom godis och gossip girl! haha ja, min pappa kollar på gossip girl!!

Mina föräldrar skiljde sig när jag skulle börja 6an och nu bor jag varannan vecka i solna hos mamma och varannan i Täby Kyrkby. Jag är ganska glad att de skiljde sig för jag älskar min bonus pappa och mina bonus systrar väldigt mycket! Mina bonus systrar betyder ju extremt mycket för mig och de känns  som om jag känt de hela livet!

Jag har inge mer att säga än att jag älskar mina föräldrar!! <3


mamma & jag
Pappa & jag
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0