Dag 5- vad är kärlek?

Kärlek är ett ord som väcker många minnen och tankar och de gör de även för mig. Kärlek är ett speciellt ord som får mig att tänka på mycket!
Kärlek för mig är vänner, pojkvänner, familj, släkt och mycket annat, Folk som betyder mycket för mig! Men de kan även vara kärlek till en sak som tex en mobil, dator ?

Alla vet att man känner extrem kärlek till sin familj och då även jag, men min kärlek till mina vänner är nog den ja tänkte på mest när ja såg vad dagens inlägg handlade om. För den betyder så extremt mkt för mig !!
Utan vänner kommer man ingen vart i livet, ja hade aldrig klarat mig utan mina vänner någonsin !!!

Ja vet inte vad ja skriva riktigt för kärlek är ett sånt stort ord, de är ett ord man använder i många sammanhang, Kärlek är ofta förknippat med ordet älska och de ordet använder ja bara när jag verkligen menar de.

Jag tror jag inte kan få ihop mera, eller jo jag kan få ihop mkt mer och de är där problemet sitter, ja kan skriva hur mkt som helst om kärlek så nu slutar jag innan de slutar illa :) <3



Puss// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0