dag 7- min bästa vän

det här e ju då väldigt svårt eftersom jag inte bara har EN bästa vän utan flera.
Lollo- det e ju då hon jag har bloggen med ;) o hon har varit min bästa vän sen vi gick i fyran o kommer vara det livet ut <3
Emelie- vi möttes i sjuan på den skola jag går på nu och i början var vi väl vänner men inte så mkt mer ;) o nu e vi bästa vänner!!! och det e jag superglad över <3
Emma - vi möttes i lågstadiet, men visste inte vilka vi var typ. men sen i sjuan möttes vi igen men kände inte varandra så jätte bra ;) o sen i åttan blev vi bästa vänner!! <3 o det e überbra <3
Sofia- henne har jag känt sen.... äh.... LÄNGE! tyvärr bor hon i småland :( men det funkar ;) o vi kommer alltid hålla ihop, men på avstånd :(
Sabina- hon har varit min bästa vän sen hon föddes!! och vi gör mycket tillsammans och har alltid kul! :D <3
Tove - har också varit min bästa vän sen hon föddes ;)! och tyvärr träffas vi inte så jätteofta :'( men det får vi se till att ändra på!
Melanie - vi har känt varandra sen 6an men blev inte bra vänner förren nu i nian ;) eller sommaren från åttan till nian ;) men det e jag glad över! <3
sen har jag alla mina underbara vänner som jag är hur glad som helst över att ha!!! som alltid finns där för en i alla väder! hoppas jag lyckas ge er tillbaka!
puss på alla underbara människor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0