Dag 7- Min bästavän

Jag har inte en bästa vän, ja har 3 bästa vänner och flera vänner som betyder riktigt mycket för mig!
Jag har 3 brudar som är mig närmst och ni vet vilka ni är snyggingar!!

Ni är underbara, de är med er 3 ja kan vara mig själv, ja kan berätta allting för er!
Jag älskar er så extremt mycket och ja vet inte vad ja skulle göra utan er flickor ! Ni ställer alltid upp för mig, vad de än är och jag kommer aldrig glömma när ja inte klarade av att gå till skolan för att ja var ledsen och då sket ni i skolan och åkte hem till mig för att få mig på bättre humör ! ni får mig alltid att skratta och ni får mig att må bra!
Ni 3 är mitt allt !!
Jag skulle kunna göra vad som helst för er, ja älskar er över allt annat mina änglar!!



Men ja har flera vänner som också finns väldigt långt in i mitt hjärta och ja älskar er alla!!


Alla ni betyder så mycket för mig, ni har förändrat mitt liv!!

//L <3

Kommentarer
Postat av: Joseé

Sv: nice att höra :) Jaadu, det är inte så bra med mig idag...

Hur har din dag varit idag då? :)

2010-12-13 @ 16:59:42
URL: http://aattitude.blogg.se/
Postat av: emma

gjort idag? :)

2010-12-13 @ 17:00:03
URL: http://losingmysight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0