Dag 8 - ett ögonblick!

Jag tycker de är väldigt mycket känslosamma ämnen på bloggen nu för tiden och ja tänkte skriva om ett känslosamt  ögonblick också men nu ska ja strunta i de pga att de vart för mycket av de helt enkelt.

Ja ska berätta om ett ögonblick jag minns för att de inte var så länge sedan, men just den stunden hade ja en underbar känsla i mig och ja kände mig hel!
Jag går i musikalgruppen i skolan och varje år jobbar vi med att sätta ihop en stor musikal del på skolans vår show och förra året hade vi 3 teman som var : * Chicago, * 80-tal och *Bond.
Jag fick vara med i 80-talet och i Bond och ja kommer aldrig glömma när ja stod mitt på scenen när låten innan min slutade som var Jossans och Lisas. Då kände jag hur mitt adrenalin och min nervositet började bubbla i magen, och sen gjorde jag hela mitt nummer och ja har nog aldrig lett så brett som när ja var klar, då var ja så extremt nöjd me de jag gjort och när ja hörde alla mina vänner sitta och applådera och skrika på sidan av scenen blev ja ännu gladare!
Jag kommer nog ihåg alla gånger jag stått på en scen för de är en sån j*vla kick för mig och ja älskar de !!!
Skulle kunna göra de hela livet ut, fast tror inte riktigt de blir så .. men vi får se :P

Från detta nummer! ja bjuder gärna på mig själv, annars hade jag aldrig gått upp på Tibble-teater scenen så där !

// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0