Dag 9-10

Igår skrev ja tyvär inget "dag inlägg" för de handlade ändå bara om min tro men ja ska försöka skriva lite kort om de och dagens tema!
Min tro:
Ja tror igentligen inte på någon gud eller något sådant men i somras var ja på konfirmationsläger och de är ganska svårt att komma hem därifrån efter 2 veckor och inte tro på något alls. De e klart att efter 2 veckor där började ja tro på något men ja vet inte riktigt vad faktiskt .. Men en liten del av mig är nog kristen och den delen tror nog på något men kan inte riktigt sätta ord på vad ..


Dagens outfit:
Orkar inte ladda in en bild, men idag hade  jag på mig :
  • Jeansleggins från Vero Moda(de som ser ut som riktiga jeans)
  • Ett svart linne från Gina Tricot
  • En svart blus från H&M
//L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0