dag 9- min tro

innan jag åkte på konfermationsläger i somras visste jag att jag trodde på nånting men inte på vad. efter två veckors snack om gud och jesus var jag säker. Jag tror inte på gud o jesus men jag tror på ödet, kärleken och att allt som händer har en god mening, även fast det som händer är hemskt och tragiskt. som med tsunamien i Thailand, jag tror att meningen med det var att få folk att tänka att vi inte ska ta livet för givet utan vi ska leva varje dag till fullo och inte hacka upp oss på småsaker, för någonting kan hända när som helst och du dör... jag vet att det är hemsk,  men saningen är hård!

kärlek
är något stort för mig. att vara kär är helt underbart!! Dock kan du bli sårad på en sekund och det svider riktigt jävla hårt! Men jag tror att det finns någon för varje person! nu kanske ni tänker "men de som lever ensamma då??", då svarar jag att det är meningen. dem ska inte leva med någon på det sättet, utan de har sina vänner och sin familj!!

men nu tror inte jag att ni orkar läsa mer så puss på er! // J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0