Dagy

Idag har varit en bra dag jämfört med gårdagen och jag har helt  enkelt varit gladare. Och en sak jag kommit fram till är att JAG KLARAR MIG UTAN DIG I MITT LIV! Som Emma sa: Du drar ur min kraft ur mig  och nu har jag snart ingen kraft kvar längre... Fast jag vet själv att jag kanske inte klarar de utan dig ... Men vi får se hur de går !

Okej dagen har bestått av skolan, en stund i Täby centrum för att Melanie skulle kolla på skolavslutnings klänning, och en timma på Danderyds gymnasiums öppna hus. Jossan skrev ju tidigare att hon inte gillade de men jag e helt tvärtom, jag kände mig som hemma. De passade mig helt perfekt!!
Jag ska verkligen söka iallafall men sen får man se ifall man kommer in eftersom jag vill söka till estet(sam) och där är det ju en prov audition .. :S
Jag är nöjd att jag har hittat något som ja vill gå för innan var jag helt lost!!
Men men nu ska ja sätta mig och knepa på den 3:de texten som handlar om mina föräldrar :)
// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0