God fortsättning!!

Oj förlåt för att de var länge sedan ja skrev men som jossan skrev så har ja vart i Småland och sedan varit me vänner och har helt enkelt inte haft tid :/

Min julafton var underbar: god mat, härligt folk, underbara presenter och mycket skratt!
En helt fantastisk dag helt enkelt!
Jag fick många julklappar som tex: en iphone, mkt presentkort, kläder, konsert biljett, id-puder och mkt annat :)
Jag var jätte nöjd och är fortfarande!

Mina dagar eller dag i Småland var vell också bra antar jag, fick ännu ett presentkort så imorgon blir de storshopping med mina brudar !! :) <3
Just nu ligger jag och emma i soffan och har kollat om på en film 2 gånger, vi blev förälskade i filmen helt enkelt!!
The Back-up plan med Jennifer Lopez som är så extremt snygg i den filmen !!
NI MÅSTE SE DEN FILMEN!!!



Pusssss// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0