JUL !

Idag har ja insett att de snart är jul ju !!? Haha ja e lite efter .. men men :)
Jag var i Täby redan vid 10 imorse med mamma och mormor och shoppade lite julklappar men de blev bara en timmes shopping med de och sedan fick ja skjuts till Melanie som väntade i Täby centrum, och vi tillbringade 5 timmar i centrumet och köptee julklappar ! Så nu är jag helt klar, och nästan alla är inslagna och klara redan :) Duktig jag är!! :D

Efter min shoppingtur var jag trött men de blev att ja fick klä julgranen och sedan slå in alla julklappar så nu är jag ännu tröttare .. ?
Fick precis ett sms av jossan där de stod att hon sitter på samma båt som alcazar och Linus Wahlgren ? :O
Första frågan blev: Vilken jävla båt ? :O
Andra frågan blev : Vartfan är du påväg?
Tredje frågan blev:Hoppas du går fram och hälsar ?
Okej tredje frågan var vell inte en fråga men ändå xD
Nu är de julstämmning !!!
Puss// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0