Jullov!

Eftersom de är jullov nu så kommer inte bloggen gå i första hand utan den kommer efter alla vänner och aktiviteter. Men ja ska försöka blogga så mycket som de går ändå !
Jag är faktiskt magsjuk och mådde jätte dåligt imorse men ja mår redan bättre så hoppas på att vara frisk på onsdag, så mina planer för julklapps shopping idag förstördes så de blir de på onsdag ist.
Igår  var jag hemma hos Emma och vi gick hem till en killkompis på kvällen där flera från våran skola var(eftersom de nästan bara är vi som fått jullov än)
Vi hade jätte kul och de blev mycket skratt!!

Nu är mina krafter slut och orkar inte blogga mer men gör de kanske senare igen !!


Jag vill bara säga tack en gång till, till mina änglar som gjorde min födelsedag hur bra som helst! TACK

/// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0