Min önskan i år.

Vet att många av er inte har med de här att göra och vet att många inte kommer fatta men måste få skriva av mig...

Jag har en önskan i år och de är att du säger att de är okej! Att allt är okej för din del och att du bara skulle vara glad för min skull. Och ja fattar inte vad jag ska göra för att få dig att inse de!! Och många säger att jag ska lämna dig för att de knappt finns någon Lollo kvar längre på grund av att jag lägger all min orka och styrka på dig..utan att få någonting tbx..
Jag vill bara ha ett okej så jag kan följa mitt hjärta men så länge du inte säger okej kan ja inte de..För jag kan inte göra de utan din tillåtelse en gång till..
JAG HATAR DE HÄR!
Jag har satt mig själv i en sån sits där jag inte kan göra någonting.. Jag kan vänta på att antingen du kommer och säger okej eller får ja vänta på att mitt hjärta ska känna något annat..
Jag vill ha ett okej, de är allt jag begär! Ifall ja skulle få de skulle jag fort som fan ta upp telefonen och följa mitt hjärta men ja vågar inte utan att ja vet att de e okej.
Men du skulle aldrig någonsin göra de för mig! För  du gör aldrig något för mig, du skiter i mig totalt, Och ja orkar inte mera!!
Du vet inte ens vad jag känner för ja har inte haft en chans att berätta de  för dig för vi är så jävla upptagna att prata om dig hela tiden!!!  Funderar på att göra de endå en gång till.. för snart orkar ja inte.. vår vänskap försvinner! och när den gör de så vill ja kunna följa mitt hjärta utan att ha dig som klagar brevid mig!!

/L

Kommentarer
Postat av: älsklingen

jag älskar dig gumman! <3

2010-12-09 @ 19:34:35
Postat av: älsklingen

jag älskar dig gumman! <3

2010-12-09 @ 19:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0