överraskningar!

Jag har vart dålig på att blogga de senaste dagarna bara för att de har hänt så mkt grejer hela tiden men nu kör vi en uppdatering!
I torsdags: på min födelsedag blev de volleybollturnering i skolan och sedan blev de en fika i Täby centrum med mina brudar och sen kom mina första överraskningar som var, två fina berlocker  från Tomas Sabo och att Jonte kom och höll oss sällskap en stund!! De betydde jätte mycket för mig, tack mina älsklingar!!
Sedan blev de middag på TGI Friday i stan med min familj.
I Fredags: Hade ja en kvarts lektion och sedan åkte jag och en tjej liga hem till Elin och fixade oss innan vår skolavslutning! Skolavslutningen blev jätte fin och min och jossans solo sånger gick toppen!!
Sen satte ja mig i bilen med Lina och Mamma och trodde att jag var påväg hem men de var ja tydligen inte, Jag fick en ögonbindel på mig så fort ja satte mig i bilen och sedan åkte vi runt i bilen minst en timme innan de drog mig ut ur bilen, och då kom ja in till jossan där mina älsklings brudar ännu en gång överraskade mig med en fin middag och en Theo som var med oss. de blev en jätte rolig kväll med mycket skratt! :)
Och dagen har också bestått av firande för idag kom min släkt och vi har haft en fin middag med vänner och skratt i timmar! Jag fick jätte fina presenter och bäst av allt var att jag fick en SYSTEM KAMERA!!!
Jag är så glaaaaaad !! Helt sjukt!!
Oj oj nu blev de ett långt inlägg men ja tror ni orkar läsa de ändå :P <3
PUSS// en glad louise !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0