soulmate

Har ni någon andra hälf, en självsfrende?
Jag tror faktiskt att de finns en eller flera själsfrender till alla även om de handlar om förhållande eller kompis kärlek. Jag har hittat mina, alla säger ju att man bara har en andra hälft eller en själsfrende men ja tror inte de, de e klart de finns flera.

De senaste året i mitt liv har jag hittat alla mina solstålar och en av de har följt med sen långt tillbaka men de här människorna får mig att må bra. De har förändrat mig till det bättre och jag vet inte någonsin hur jag skulle kunna tacka dem!  I år har jag verkligen träffat nya människor som har gjort intryck på mig och vissa har kommit närmre mitt hjärta än andra, men alla finns inom mig!
Jag vet inte hur jag ska utrycka mig ...  
Jag älskar er verkligen, jag har alltid drömt om att hitta vänner som ni och jag vill bara tacka för att ni finns för mig i alla lägen, vissa av oss har en bakrund som e antingen underbar eller hemsk men vi har klarat de ändå, vi har klarat att bygga våran vänskap ändå.
Vissa tycker säkert att jag e jätte töntig just nu men allt de här kommer från mitt hjärta, jag älskar er verkligen över alllt annat!! De är speciellt nåra av er som jag inte riktigt vet vad ja ska säga till, för ni e mina närmsta.
Nu inser jag hur mycket ni har offrat för mig och de är för mkt, en av er har till och med offrat ´sin bäst vän för mig och de ledde till att jag fick en ny vän som jag kommer ha resten av livet!
De är ni som får mig att gå upp på mornarna, ni lyser upp mina dagar!<3


JAG ÄLSKAR ER SÅ EXTREMT MYCKET !!



// L


Kommentarer
Postat av: Melanie

<3 <3 älskar dig Lollo!

2010-12-05 @ 17:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0