svaren!

Vad anser ni om det demokratiska nya lagen, och har polarbjörnar rätt att använda morgonrockar?
Lollo: ää e de ett skämt eller ?
Jossan: jadu... det var ju en bra fråga...väldigt seriös -.-
1. Är ni bästa vänner?
BÅDA: JAAAA SJÄLVKLART ! xD
2. vad önskar ni er i julklapp?
Lollo: Högst upp på listan står en systemkamera !!!
Jossan: önskar mig faktiskt en bishon fresér (stavning??) en hund asså :P
3. vad ska ni göra på lovet ?
Lollo: Ska nog bara vara hemma och vara med kompisar tror jag, blir nog mkt mys!! :)
Jossan: Jag ska till Gambia en vecka, o typ nåra dar ner till eksjö :) sen bara vara hemma o träffa vänner ;)
4. är ni kära ?
Lollo: Hmm.. kan jag inte svara på.. känslor försvinner inte på en gång ..
Jossan: ähm...svaret på den frågan e nog ja....
Hur gammal är du din gamla skräcködla?
Lollo: Skräcködla ? hmm.. nej men jag fyller 15 om 9 dagar !! :D
Jossan: alltså en fjortis.... själv e man ju 15 o tre månader ungefär ;)
Hur länge har ni känt varandra? :)
Båda: Vi har känt varandra sedan sexårs och de borde vara 10 och ett halvt år sedan :)
Läget? (aa) :) <3
Lollo: Jo de e ganska bra faktiskt.
Jossan: det e väl bra ;) har bara förjävligt ont i halsen
eru singel eller? <3 puss
Lollo: aa, fast om du skulle frågar så neeeh...
Jossan: ja det e jag
Är ni tvillingar? och var i hyltebruk bor ni?
Båda: Niix men vi e väldigt lika både på insidan och utsidan faktiskt, alla säger fel på våra namn hela tiden -.-!!!!
Vi båda bor i Täby men jag (lollo) bor även i SOLNA !! :)
Hur gåre för er med killarna ? Har ni några killar på g ? 
Lollo jag vet att de e slut med dig och jonathan, hur gick de till ?
Lollo: Hmm.. de här blev jobbigt, men nej ja har ingen på g för de har precis tagit slut mellan mig och mitt ex och ja har inga tankar på att hitta en ny just nu.. Och hur de gick till har ni inte me att göra :P
Jossan: Ja, jag har en kille på g kan man väl säga, så det går väl bra :)
1. Om ni har haft ett förhållande, hur länge varade ert senaste?
Lollo:de varade i en månad och 8 dagar
Jossan; i drygt 2,5 månader
2. Josefin: är de sant att du är på G med TJ igen?
det har inte ni med att göra egentligen :) men ja, det lutar åt det hållet
3. Vart shoppar ni helst?
Båda: gina trinoc, bik bok, vero moda, H&M. alltså där det e snygga kläder men ändå billigt ;)
va betyder det ni har skrivit bredvid er bild??
Båda: Kärleken övervinner allt!!!
hoppas ni e nöjda med svaren vi har gett er ;) puss o kram // JL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0