how the days sound

godmorgon! imorgon är det julafton och jag har nästan alla julklappar färdiga, bara två kvar!
okej, vad har jag gjort dem här dagarna då... äh...vi kan börja från i söndags ;) i söndags åkte jag in till stan med pojkvännen o julshoppade lite o så, sen skulle vi äta sushi (som jag skrev förut) men han var för feg ^^ ne, men jag ska tvinga honom testa nångång! så det slutade med pasta för mig o kyckling för honom.
sen på kvällen åkte jag hem till en kompis med lite folk o hade myskväll där ;)
måndags, va gjorde jag då :O äh...jo! jag skulle tagit en spruta för gula febern men dit vi gick gav dem inte den så vi fick vänta tills nästa dag och ta det på norrorts vaccin istället. o sen åkte jag o träffade c igen, o vi åkte först till stan en kortis o sen hem till honom. på kvällen...gjorde jag inget särskilt
i tisdags, åkte jag först o jobbade lite o sen till tc för att ta sprutan med Adrian o det gick super bra ;)
på kvällen skulle jag, min kusin, mamma, mormor, morfar o mormors syster på en konsert o det var faktiskt bra :)
sen igår, åkte jag till tc för att möta upp Lollo o melle, dels för att få min laddare o dels för att shoppa lite ;) sen åkte jag till mörby centrum för att köpa skor, och det blev ett par mörkbruna typ mocca liknande skor. på kvällen åkte vi en strömma kanal båt från stan till Vaxholm med min familj plus min mosters familj ;) det var jättemysigt o kul, värsta kändisbåten :O både alcazar, Linus Wahlgren, o massa skådespelare satt runt oss ;)
och idag ska jag förmodligen på bio med filip o några andra och köpa de sista julklapparna :) och klä granen!
// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0