not works

halloj, jossan här :) det har blivit mkt knas med designen så jag har bestämt att jag ska börja blogga i alla fall :D så... nu börjas det ;) haha

jag har varit sjuk sen i onsdags o nu äntligen känner jag mig frisk!! :D och tack vare den här jävla sjuksaken har jag missat ett läger, en julmarknad där jag skulle sjunga o att träffa folk :( har känt mig instängd!! (vilket jag också har varit :P) haha anywhoo! jag har tittat på väääärldens mest b-film ever! nån som har sett kommissarie späck?? jag gjorde det i torsdags och den söööög! har verkligen inte sett en så dålig film :P (förutom paris hiltons film, men den räknas inte). och sen igår hörde jag en asbra låt!!! :D the flood heter den o det e take that som har gjort comeback efter 14 år!! e inte det coolt :P
puusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0