En sak jag tänkt på...

En grej som jag tänkt på är att de flesta tonårstjejer någon gång måste välja mellan en vän eller kärleken.

Jag har själv varit där och jag vägrade att välja till en början, men den här vännen är komplicerad och han vägrade att inse att jag började bli kär i hans kompis. Den tiden var jag förstörd för jag visste inte vad jag skulle göra, men tillslut sa mina bästa vänner till mig att ja inte fick ta mer skit av han och han hittade på massa ursäkter för att jag inte skulle bli tsm med hans vän och de förstörde mig totlat för jag var kär!
Frågan är vad man ska göra i den här situationen, och jag vet en tjej som jag älskar av hela mitt hjärta som är där nu och de gör ont i mig att hon måste genomgå den smärta som jag gjorde..
Mitt tips ifall ni någon gång måste välja mellan er vän eller kärleken är att följa hjärtat!
Ibland så måste man hur svårt det än kan vara göra ett val och alla säger ju att vännerna går framför kärleken, men om vännen börjar bete sig som en idiot tycker jag man har rätt att följa sitt hjärta fullt ut!
Även om det är en hemsk situation för den där vännen så måste den nog nång gång inse att man inte kan bestämma vem man blir kär i....

Den här texten är tillägnad till en brud som vet vem hon är och jag skulle kunna skriva så mycket mer men ni andra orkar nog inte lyssna...
Följ ert hjärta!


Louise


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig finaste finaste syster. Tur att jag har dig och ditt psyksnack! <3

2011-04-27 @ 21:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0