På ett ögonblick är det borta..

En sak som jag har lärt mig de senaste dagarna är att människor och saker kan försvinna på ett ögonblick...
Du kan se dem och prata med dem ena dagen och nästa är dem borta föralltid!

Jag har hur många vänner som helst som stod Micke väldigt nära och de skrämmer mig när jag ser hur ledsna dem är och hur förstörda dem är just nu..
Nästa gång kanske de är någon av mina älsklingar och då vet ja inte hur jag skulle klara mig..
Jag är inte säker på att jag skulle klara de ifall någon av er försvann..

Jag tycker att alla ska visa hur mycket dem uppskattar sina nära och kära för dem kan försvinna när som helst och likaså du, vissa försvinner från denna värld med vilja och andra av en olycka så håll i det ni har och släpp det aldrig!

Ifall någon av mina små änglar skulle försvinna vet ja inte vad ja skulle göra helt enkelt..
Det är för dem som jag går upp på morgonen och de är för dem jag ler.

Håll i dem ni har och visa hur mycket dem betyder för er för dem kanske någon dag försvinner ...

Mina närmsta vet nog redan hur extremt mycket dem betyder för mig pga att jag är ganska bra på att sitta och skriva små onödiga texter om hur mycket jag älskar dem!



Louise

Kommentarer
Postat av: jonte <3

älskling, vi kmr aldrig försvinna, du behöver inte oroa dig, puss pårej <3 <3

2011-04-11 @ 20:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0