Skärtorsdag

Idag vaknade jag av att Jossan var uppe med tuppen pga att hon skulle till Linköping så jag pallrade mig också upp tillslut och fixade mig och satte mig på en buss hemåt.
Igår var en j*vligt seeeeeg dag! Jag och Jossan gjorde ingenting förutom att planera hur våran gemensamma lägenhet ska se ut när vi flyttar ut. Vi kom inte riktigt överens om hur stor den ska vara men de löser sig ! de e långt kvar!

Nu ska ja börja klä på mig kläder eftersom jag nu sitter i bikini ute på gräsmattan, och sedan ska ja börja dra mig mot norrtälje där jag ska träffa min älskling !  Vi ska nog bara ha  en lugn kväll pga att han fick lov idag !
Ha en underbar dag !



Kommentarer
Postat av: Jossan

Det e inte långt kvar innan vi flyttar! :D

2011-04-21 @ 13:03:10
URL: http://flusch.blogg.se/
Postat av: Fanny

Vad söt du är :)

2011-04-25 @ 11:55:03
URL: http://fannysahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0