Stan

Hej snyggingar!
Idag har det vart en vanlig tråkig torsdag i skolan och på min sista lektion som var musikal gjorde jag inte ett skit så den var väldigt  onödig ... men men ..
Efter musikalen åkte jag in till Östermalm där jag mötte  mamma, vi gick på ett event som en av hennes bästa vänner hade.
Det var lite mingel, dricka och mat och sen fick vi kolla på coola klockor och fina klänningar, jag och mamma köpte varsin klocka, hela klockarmbandet är i gummi och sedan kan man klicka ur själva uret och byta armbandet till en annan färg. Dem var verkligen jätte fina.
Det blev nåra trevliga timmar och kvällens höjdpunkt var att man fick en "goodie bag" när man gick hem så ja tänkte visa lite bilder på de som fanns i påsen :
här över är min klocka


Det var min dag och jag lyckades nog till och med att fixa ett sommarjobb på de där eventet. Nu ska ja på promenad med en snygging som jag saknat!

PUSS// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0