Våra tankar är hos dig!

Hade en trevlig kväll igår med mina älsklingar! Jag och Jossan försökte hålla humöret uppe, och hon lyckades bättre än jag men jag är fortfarande chockad ... att du är borta... Att du lämnat alla som stod dig nära kvar här..
Imorse vaknade jag av solljuset som sipprade in mellan gardinerna, super härligt.! Jag tvingade mina vänner att börja gå upp och röra på sig så vi kom iväg ut i solen!
Tillslut satt jag,bästis och pojkvännen där på en bänk i solen med varsin glass och hade hela taggade Råsunda framför oss, det är nämligen match just nu vilket betyder att hela solna var fullt med folk.
En riktigt trevlig dag som kommer avslutas med lite solning och träning :)
PUSS!!// L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0