En bra dag !

Idag lyser solen, de är underbart väder, jag är glad och jag är med min syster som jag verkligen saknat !!

Idag är det lördag och de är en bra dag (har jag bestämt), jag vaknade upp hemma hos Julia i Skägårdstad och där åt vi frukost och fixade oss, sedan fick jag skjuts hem hit till mamma där jag nu sitter i morgonrock och är nyduchad !!
Halva familjen ska om några timmar hem till min snygging ( Emma) på middag och kolla melodifestivalen, hoppas jag!

Nu ska ja snart klä på mig och fixa mig lite, men ja ska nog köra en snabbtur till på FB, Jag förstår varför jag kallas FB nörden av min pojkvän !! ..... ^^



EN BRA DAG SKA DE BLI ! <3

Kommentarer
Postat av: snyggingen ;)

KLART VI KOMMER KOLLA PÅ MELODIFESTIVALEN! :D <33

2011-02-12 @ 17:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0