Förlåt! Förlåt!

Har precis blivit utskälld av Lollo för min brist på bloggning, så direkt efter luren las på satte jag mig vid datorn och nu e jag här :) min dag har började med några klunkar drickyoghurt och en c-vitamin för att orka med dagen! Sedan den underbara skolan, med ett prov på köpet ;) direkt efter skolan kom mamma hem och vi drog oss till centrum för att fixa plastskydd till min iphone och handla mat :) när vi kom hem lagade vi pastagratäng till middag å, MUMS! Som Maria Montesamie (stavning??) brukar säga ;) sen blebåv det lite avkoppling med skvaller från min fantastiska vän "vecko revyn", love it! Nu ska jag gå tillbaka till skvallervärlden igen ;) see you darlings! Ps: inga bilder eftersom det e ipaden :( //jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0