Min dröm !

De senaste dagarna har jag verkligen gått runt och drömt mig bort tills när jag ska skaffa en egen lägenhet och försökt tänka mig hur den ska se ut och nu vet jaag ungefär. Även om de är massa år kvar så kan man förfarande drömma eller hur ? ;)


En ljus lägehet med högt i tak

En spiral trappa, alltså en lägehet med två våningar

En riktig jävla walk in closet

Och en riktigt stort sovrum med en stoooor säng :)

Hahah men kan ju fortfarande drömma även om de är måånga år kvar, och när jag köper eller hyr min första lägenhet kommer den säkert vara en liten etta någonstans ...
Vad drömmer ni om ?

// louise

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh håller med dig, sådär ser typ min drömlägenhet också ut, haha :) & en terass med utsikt över NY, hehe!

2011-02-17 @ 17:21:58
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Rodriquez.

så fint :) Drömmer själv om något liknande :)

2011-02-20 @ 11:26:56
URL: http://rodriquez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0