Shopping!

Idag hann jag med en och en halv timmes shopping i Solna Centrum på väg hem, och då insåg jag ganska snabbt hur mycket jag längtar efter värmen !! Alla butiker har fått in söta vår blusar och jeans shorts nu men jag insåg också ganska fort att plånboken inte hade råd med allt jag ville ha .. :( !!
Men lite grejer fick jag med mig hem som tex :
Gulligt linne med spets, Gina Tricot - 199:-

Och sedan fick jag med mig en baby rosa hood tröja hem men hittade ingen bild på den men de var också
Gina Tricot - 349 :-

Och två super coola ringar, två svarta linnen och underkläder följde också med hem till den "tomma" garderoben !

//L

Kommentarer
Postat av: sofia

SV; Haha jepp! :) men hur mår du då?

2011-02-03 @ 22:08:07
URL: http://sofiaholma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0