T som är tisdag

Idag är de Tisdag och alla 95or har gjort sitt första Nationella prov!!
Provet var i ämnet svenska och de var väldigt enkelt faktiskt men vi har ju typ 12 styckna kvar :/
Jag har nog failat totalt idag och Melanie retar mig redan -.-
Jag åkte hem efter skolan och när jag var utanför dörren i Täby Kyrkby märkte jag att jag inte hade något nyckel. När jag märkte att min nyckel inte låg i den fickan dden brukar så fick jag PANIK!!!!
Som alltid är min första nödlösning att ringa min mamma, men hon kunde ju inte komma och rädda mig..
Så jag tog bussen till min morfar som är dagens hjälte!
Vi satte oss i bilen och hankörde mig ner till Tibble skolan där min bror var,
Jag fick Jockes nycklar hem och sedan skjussade morfar mig hem!!

Tror jag aldrig har vart så glad över att komma innanför dörren som jag var idag !!

Nu äre OC boxen som gäller, hörs snart !!
// lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0