Amour <3

MARI ROSVOLLWhite GrapeDEATH. †Nothing but inspiration for the uninspired.i wish i had a polaroid (click, click): o Miguel Esteves Cardoso diz, e eu... eu não digo que nãoWOMAN-HOOD » 2009» August
WOMAN-HOOD » 2009» AugustNothing but inspiration for the uninspired.
Kärlek, Love, Liebe, Amor, Amore, Rakastaa, szerelem, amour, kærlighed, Любовь

kärlek är en extrem stor känsla som man inte kan leva utan. Du har kärlek var än du tittar. Kärlek är något vackert enligt mig, speciellt den "stora" kärleken. När du inte känner att du kan leva utan någon, eller något. När du känner att det gör ont så fort du inte är nära personen, ja då känner du verkligen kärlek. Jag har turen att få uppleva kärlek, både att ge kärlek och få kärlek, och ibland tycker jag det härligaste är att ge kärlek. Kanske säga något gulligt eller bara ta den andras hand i sin egen. Jag ÄLSKAR att sprida kärlek.

Ta verkligen vara på kärleken, den är ömtålig och ibland kan den vara hemsk, men när den väl är bra är den helt jävla fucking underbar!!

// Jossan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0