Christopher Tjernberg

Idag lovade jag att jag skulle skriva mer om min käre pojkvän ;) sååå...här kommer det!
Jag kan ju börja med att han är en underbar kille som är extremt omtänksam och har ett stort hjärta <3
Som hans barndomskompis sa till mig "han är den snällaste och mest omtänksamma kille jag någonsin har träffat", och det stämmer verkligen! Han är helt fantastisk bäst!
Jag skulle kunna skriva en hel uppsats om honom och hur underbar han är men tror inte ni orkar läsa det?
Vi har varit tillsammans i 1 månad och 8 dagar idag. men som ni inte vet eftersom jag inte hade den här bloggen förut så var vi tillsammans i vintras/våras 2010. Den 22 mars till 4 juni, sen blev det ett uppehåll i typ 6 månader, men sen märkte vi att vi inte kunde leva utan varandra så vi bestämde att försöka på nytt och allt känns perfekt nu!!
Jag älskar dig min prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0