Dag 15-mina drömmar

Jaha, nu var det de här med dag 1,2,3 osv. Jag är då på dag 15 :p och dag 15 handlar om mina drömmar. Jag har kommit fram till att man kan skriva om två olika sorters drömmar, de drömmar man drömmer på natten, och de drömmar man har i livet. Jag tänkte skriva om mina drömmar jag har i livet. En dröm jag har är att göra nytta i livet. Till exempel att starta ett hem för föräldrarlösa barn, är kanske för hemlösa? Starta en organistation som skänker pengar till fattiga länder? Kanske åka till haiti, Afrika, Thailand och jobba där med att hjälpa de som har ett helvete till liv? Eller kanske jobba med ungdommar som har föräldrar som slår dem, eller de som har varit med om något hemskt? Dit jag vill komma till är att jag vill jobba med något som hjälper andra. Jag har ett bra liv, så varför inte försöka få andra att också få ett bra liv? Ja, här fick ni lite av mina drömmar. Är det något ni undrar kan ni alltid fråga ;) //jossan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0