dag 20-den här månaden

jag hoppar över lite, och skriver dag 20 istället :P haha
men nu ska vi se här... Januari...Det började med en veckas resa till Gambia som var hur härlig som helst! GÖR GÄRNA OM!!! sen kom jag hem....och gick på fest samma kväll! Sen började skolan och då blev det plugg och kompisar ;) har dansat i täby C med alla 95or i Täby, varit på möten -.- :p, firat mamma och pappa, jag har jobbat, varit sjuk, och som jag skrev förut blivit singel ;)

ja, det var en sammanfattning av Januari månad ;) fast sen ska jag på fest i helgen, och sen vet jag inte så mkt mer :P
//från nyårsafton ;) klockan var efter tolv (tror jag) så det räknas som den här månaden! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0