helgen

Godmorgon :) Helgen har varit händelserik, i fredags hade jag riktigt mysig kväll med emelie med massa prat o filmer ;) och sen har vi ju då gårdagen. Började med att jag och min dåvarande pojkvän gjorde slut, först fick jag panik och visste inte vad jag skulle göra men sen när jag träffade lollo och jonte och hade lugnat ner mig visste jag precis vad jag skulle göra, Ingenting. jag skulle inte göra ett skit, för det här var helt rätt, det var bra att det tog slut tror jag. Och jag som inte trodde jag skulle kunna le på hur länge som helst....men vem kan inte skratta åt Dude where´s my car liksom? och vem kan inte skratta när man är med lollo, jonte o lina? :P haha jag kan i alla fall inte hålla mig. så nu mår jag riktigt tipp topp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0