Ikea!

Har tillbringat hela dagen på Ikea med Pappi och brorsan min. De är Lördag och dåligt väder vilket betyder att alla människor får för sig att åka till Ikea just idag ... så ja de var extremt mycket folk..SUCK!
Ja gick runt där med min bror som haltar medans pappa var långt före hela tiden och plockade på sig massa saker.
De slutade med att ja satt inklämd i baksätet med massor av kassar och en enorm tavla till Jockes rum.
Mitt rum fick inte så mycket nytt, mest små prylar som ljus och annat gulligt :)
Nu sitter jag i mitt mysiga rum (de är fakktiskt jätte mysigt !) och lyssnar på musik medans pappa fortfarande är hyper och springer runt i huset och fiixar, och min käre bror slockna så han ligger och sover i sitt rum ;)
Kram//  L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0