lollo här!

Mina krafter är slut...

Idag har jag tillbringat min dag i sängen tillsammans med min bok som numera är slutläst, Elsas Mode.
Jag gick på de 2 första lektionerna och sedan tog mina krafter slut och ja började känna mig yr så ja åkte hem till min säng och ja tror att ja kommer ligga kvar här i ett dygn till men vi får se... Jag är så  trött att ja knappt orkar ställa mig upp men de beror nog inte bara på trötthet..
Jag känner inte igen mig själv längre ? Jag är nästan aldrig glad längre.. jo jag är glad när ja är med mina vänner men vad händer sen ? Ja är för trött, ja går bara runt och halv sover...
Louise håller på att bli en pensionär?! :O

Iallafall, ni MÅSTE läsa Elsas Mode, som är en roman av Sofie Fahrman. Jag började läsa den för ungefär en och en halv vecka sedan och jag är helt fast i hennes värld!! Jag vill vara henne, leva hennes liv och träffa hennes pojkvän !! till och med mina vänner är trötta på boken för ja snackar om den hela tiden ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0