Oj oj oj

Nu var det längesen det blev uppdatering :/ men bättre sent än aldrig ;) Ähm...vi kan ju börja med det lite mer ointressanta, typ kanske...vad som har hänt idag? :p jo.. ALLA nior på vår skola har varit som zoombisar idag :o alla har varit jättesega o typ deppiga. Orsaken är nog olika för alla, men en orsak är nog i alla fall att vi hade dans i Täby centrum igår i två timmar! Fast det var jävligt roligt :p O nu har jag precis hoppat ur duschen som jag stod i i kanske 30 min :o långt för att vara mig :p Kvällen kommer spenderas med pojkvännen som det ser ut nu. Så det blir nog bara en lugn kväll :p vad ska ni hitta pzå då? Jag skriver nog mer sen, puss //jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0