Torsdag

Idag har ja bara haft en lektion och sedan har vi varit i stan i ungefär 2 och en halv timma för vi hade håltimmar innan vi skulle till Akitekttur museet. Väl på museet hade vi jätte  kul, vi giick nån runda när vi hade speglar under näsorna så de såg ut och kändes som vi gick i taket.. ? När hon förklarde trodde jag inte att de skulle funka men de gjorde de faktiskt, de var jätte obehagligt
Sedan skulle vi bygga en stad på 45 min, och eftersom jag, amanda steen, melanie och amanda de galvez var i samma grupp så blev de såklart flumm på höög nivå! Våran stad spårade ut totalt!!
Men de roliga var att när vi skulle redovisa staden var hon jätte seriös och tyckte att vi gjort ett bra jobb medans alla andra garva tills de dog.. ;)
Imorn är de fredag ÄNTLIGEN! Och ja vet inte riktigt vad ja ska göra, jonte frågade om ja ville ses en stund men ja ska nog hem till Jossan efter skolan för ja håller på att längta ihjäl mig efter henne !!! Men vi får se vad som händer helt enkelt :)
Jag och Olle !


Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0