tråååikgt!

Har vänt på dygnet så kan inte sova

Året 2010

KÄRLEK
Har du kysst en främling? – Aa, det kan man väl typ säga...
Hur har din kärlek varit 2010?I början var den dålig och oseriös men halva året har varit underbart!!
Har du varit kär? - Yes och är fortfarande !!
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Absolut!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Det också
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej de har jag inte
SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - De hoppas jag verkligen inte
Har någon i din släkt avlidit? – nej ja tror inte de ...
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – Nix
Varit i slagsmål? – Bara på skoj haha

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - De är klart jag har gjort, men har lärt mig av mistagen så man ska igentligen inte ångra de !
I så fall vad? – Hmm vill inte dela med mig, men bråkat med vänner, sagt fel saker typ ..
Har du skämt ut dig? – de tror ja säkert, men de bjuder vi på :)
Har du ljugit för en vän? - Tror de men bara vita lögner som: har du börjat med läxan : aa svarar man fast man inte gjort de
Har du varit ute en hel natt? – Yesbox
Har du blivit tagen av polisen? – nej de har ja inte
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - japp
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Haha aa

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på?Enhagenskolan
Har någon varit elak mot dig i skolan? – Eh nej, kanske på skämt..
Hatar du någon på din skola? - Hatar gör ja vell  inte, men man tycker ju mindre om vissa
Har du gjort något framsteg? – Yes i have !!
Haft alla rätt på ett prov? – Ehm, ja tror de

VÄNSKAP


Har du träffat nya vänner?Ja de har jag verkligen gjort
Har du förlorat en vän? – Hm, inte förlorat helt men man glider ju ifrån vissa 
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? – Ja de har jag 
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nix
Har du ljugit för en bästavän? – Bara vita lögner som ja sa.. 
Har du haft en relation med en vän? – aa de har ja väl, fast vi är inte vänner nu efteråt....

GODNATT, nu ska ja sova .. försöka iallafall :) // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0