Finally!

Hej alla underbara manniskor! Jag har antligen fatt en data sa att jag kan blogga! Har liksom inte kunnat blogga pa tre veckor... fast vi har haft sa mkt att gora sa sa hemskt har det inte varit :P hahah

I alla fall, just nu sitter jag pa ett hotell i London med mina underbara tjejer. Vi kom hit idag, och innan har vi bott i Brighton i tre veckor. Jag och Sabina har bott hos en fantastisk tant med en spanjor :) Vi har blivit rejalt bortskamda av henne, sa det kommer bli konstigt att komma hem ;) men faktiskt skont. Har borjat sakna min familj lite (a)

Dem har tre veckorna har varit helt underbara! Traffat massa nytt folk fran spanien, danmark, finland och saklart fran sverige som jag har kommit valdigt nara :D hoppas att det blir vanner for livet, aven fast alla bor utspridda i Sverige...

Sista kvallen blev det middag pa nan sportbar i London, och sen musikalen "Stomp" som var sjukt grym! Verkligen vard att se :D

men ska vara social nu med tjejerna. Puss darlingar sa hors vi nar jag e hemma :D

looooove Jossan


Kommentarer
Postat av: Elin

saknar alla redan!!!!!!!!!! <3

2011-07-18 @ 23:00:11
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0