How do i breathe..?

Tjenixen !
Mina blogginlägg har börjat komma med större och större mellanrum pga av många om och men.. Nu äre såhär att jag har bestämt mig för att stanna på denna bogg( Höll på att fixa en ny för de som inte visste de).
Anledningar finns det många men den största är väll att jag tröttnat lite .. men vi får väl skaffa en ny design sålänge eller något :)
Idag kom jag iallafall hem från en vecka på Öland med Emma, Vi har haft de underbart mysigt !
Dagar som bestod av shopping, skratt, lite sol, kortspel, god mat och långa kvällar med bra musik, solnedgång, härliga människor och så lite kärlek på de där, fantastiskt!!







Nu blire sängen för mig då, för imorn kommer vår kära Paui hem som har varit saknad så de ska firas och innan de måste jag reda ut lite saker !

Xoxo / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0