sleeping is a way of life

Godmorgon, äntligen har jag fått sova ut! vilket jag inte har gjort på några nätter ALLS. I fredags var jag i min systers pojkväns lägenhet och bara myste, men vi delade säng så det blev inte speciellt mkt sömn -.- och sen i lördags tältade jag med massa människor, och fan vad kul det var! :D det blev en tripp till donken på natten, och då gick vi förbi några hästar som hade rymt, så vi tänkte vara gulliga och säga till ägarna. men när vi kom fram till ägarnas hus ser vi att nån sitter och ser på tv, men inte vilket program som helst... utan han sitter och tittar på porr klockan 2 på natten! Hahahahahah, fy fan vad kul det var :p så han ville inte riktigt öppna dörren när vi plingade på, men det kan man ju förstå... hhahahaha. sen igår träffade jag lollo som jag inte träffat på år känns det som, och vi satt vid hägernäs strand och pratade. sen hade vi middag för Paoui som kom hem från Grekland igår :D
nu ska jag dra till centrum med lollo och shoppa och kanske göra en sak till...
// Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0