I´m just an ordinary girl!

Det var länge sedan jag skrev här men vad ska man säga, jag lever livet istället!
Mitt sommarlov har hitills tillbringats mycket inomhus pga mitt jobb men också pga de dåliga skit vädret .. Men vad gör de igentligen när man har sommarlov och kan göra exakt vad man vill ?
Igår var de midsommar och den dagen började jag att tillbringa med min Mammi och Stefan på Skansen där vi satte oss need på en filt och åt picknick, de var extremt mysigt !! Sedan var de dags för hemfärd och då blev de god mat här hemma istället :)
Kvällen slutade grymt hemma hos mitt hjärta Linda, en grymt bra planerad fest och alla hade hur kul som helst!
Jag och Linda somnade gott vid 4 när hela huset var städat och vi planerade en frukost på Donken men de var ju såklart stängt när vi vaknade.
Nu sitter jag höär och är nyduchad och ska snart bege mig  till Åkersberga där jag ska fira min Älskade Jullan som fyller 16 idag ! :) Efter de får vi väl se vad som händer om de bir ännu en fest eller en mysig hemmakväll !
Min Fina Mammi med blomma i håret



Denna lilla get hade rymt och ville gärna åt våran picknick

jag

Hoppas ni hade en bra midsommar för de hade jag ♥

Kram Louise♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0