Nu e de slut ..

Nu är min fina tid med er slut ..
Igår var de avslutning och ja kan ärligt säga att jag var en av dem som grät mest under vårt tårtkalas ..

Att få stå i korridorerna en sista gång som varit mitt "hem" de senaste tre åren gjorde ont, ja visste inte vad ja skulle ta mig till när ja insåg att ja inte kommer se alla era leenden varje dag ..
Ni är som min familj, och till vårt hem har man alltid kunnat rymma när man har problem eller när man har varit riktigt glad över något .. För när man kommer dit så finns de alltid någon som kommer springades och ska kramas och man möts alltid av glada ansikten och "dåliga skämt".

Jag har iallafall rymt till vårt fina hem Enhagen med mina problem och försökt att dölja dem där men nu finns de inget mer Enhagen .. för oss iallafall..

Min fina klass, vi var tönt klassen redan när vi började i 7an .. men vi har byggt upp oss måste jag säga, att säga hejdå till er är nog svårast för vi har kommit varandra så oerhört nära..
Jag kommer aldrig glömma vår failade resa på båten i början av 9an eller vår tältning, eller någon av våra tusentals klass låtar ..
NI ÄR BÄST!

Med er kan man alltid skratta och gråta utan att någon dömmer än ..
Ja kommer sakna er, varenda en .



Från eran Lojsan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0