sommarlov!

Tja! Igår fick vi sommarlov! Det var nog den hemskaste avslutningen någonsin, alla satt och grät typ hela tiden! Fast i kyrkan var det superfint (även fast alla grät), jag sjöng en låt till min klass som heter "finaste någon kan få" och sen var det massa andra solon.
Efter kyrkan åkte alla nior till skolan igen och fikade med lärare och föräldrar och sen samlades varje klass för sig med sin mentor, och min mentor i alla fall sa jättefina ord till oss! Till sist fick vi våra böcker som alla i klassen har skrivit i. FY FAN vad jobbigt det var att läsa den! Så många fina saker dem skrivit till mig. Allra sist fick vi se ett bildspel som en tjej hade gjort, det var bilder från 7an och upp till 9an. Superkul!
Men det var inte slut än, alla nior drog hem och fixade iordning sig, sen drog alla till ängsan och bada och grilla o så, vi hade skitkul! Jag och tre tjejer tog sen ett nattdopp prick tolv ;) hahah. det var faktiskt skitvarmt i vattnet, det enda problemet var när man skulle åka hem, jag fick åka i blöt bh... ^^ haha
Om ni undrar varför jag är uppe såhär tidigt är eftersom jag ska åka till mitt jobb alldeles snart. så puss på er! Jag lovar att berätta om hela förra veckan när jag kommer hem! (om jag hinner)
förra veckan
puss // Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0